Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Plany i dyżury

Poniżej znajdą Państwo plany zajęć w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025 następujących programów studiów – bałkanistyka, studia zachodniosłowiańskie, studia południowosłowiańskie, studia slawistyczne (specjalność: studia bohemistyczne, bułgarystyczne, kroatystyczne i serbistyczne) oraz geoslawistyka.

O ewentualnych zmianach w planach zajęć będziemy informować na bieżąco.

Pytania, wątpliwości itp. można zgłaszać w sekretariacie Instytutu pod adresem: slavic@amu.edu.pl i/lub kierować do opiekunów kierunków:

Bałkanistyka – dr Paweł Dziadul: pawel.dziadul@amu.edu.pl

Studia slawistyczne specjalności:

Studia bohemistyczne – dr Roman Sliwka: roman.sliwka@amu.edu.pl

Studia bułgarystyczne – dr hab. Patryk Borowiak: patryk.borowiak@amu.edu.pl

Studia kroatystyczne – dr Magdalena Baer: magdalena.baer@amu.edu.pl

Studia serbistyczne – mgr Stanislava Kostić: slanislava.kostic@amu.edu.pl

Geoslawistyka – dr hab. Patryk Borowiak: patryk.borowiak@amu.edu.pl

Dodatkowe ważne informacje

Dziekanat

poniedziałek – czwartek 9.00-14.00;
piątek – nieczynne
PRACOWNIK BOSADRES E-MAILNUMER TELEFONUPOKÓJ
WYDZIAŁ
mgr Katarzyna Kucharczyk-Ciborekkatak@amu.edu.pl61 829 46 99p.57
FILOLOGIA SŁOWIAŃSKA I FILOLOGIA POLSKA (studia stacjonarne 1° - licencjackie i 2°- magisterskie)
FILOLOGIA SERBSKA (studia stacjonarne 1° - licencjackie i 2° - magisterskie)
mgr Weronika Kleczewskawknm@amu.edu.pl61 829 45 33p.49

FILOLOGIA BUŁGARSKA (studia stacjonarne 1° –
licencjackie i 2° – magisterskie)
FILOLOGIA CHORWACKA (studia stacjonarne 1° – licencjackie i 2° – magisterskie)
mgr Tatiana Lisiak

annatkl@amu.edu.pl

61 829 46 94

p.49

BAŁKANISTYKA (studia stacjonarne 2° - magisterskie)
mgr Iwona Snackaiwona.snacka@amu.edu.pl61 829 45 68

p.57

FILOLOGIA CZESKA (studia stacjonarne 1° –
licencjackie i 2° – magisterskie)
BAŁKANISTYKA (studia stacjonarne 1° - licencjackie)

Dyżury

Semestr letni 2024/2025

Pierwsze logowanie do MS TEAMS

1. Konfiguracja hasła

Żeby móc skorzystać z aplikacji MS Teams lub innych aplikacji oferowanych w Pakiecie MS Office 365 w pełnym wymiarze, należy posiadać konto uczelniane (adres w domenie @st.amu.edu.pl). Każdy student ma tworzono takie konto zaraz po przyjęciu na studia, a dane do logowania są mu udostępniane w Panelu Rekrutacyjnym. Pierwsze logowanie do usługi Microsoft Office 365 wymaga zmiany hasła. Cała instrukcja postępowania dostępna jest pod adresem: www.office365.amu.edu.pl/pierwsze_logowanie.htm

Dopiero po dokonaniu wszystkich czynności związanych z konfiguracją hasła, należy zalogować się do aplikacji MS Teams.

2. Logowanie do MS Teams

MS Teams to aplikacja do współpracy, która pomagać koordynować pracę zespołu, prowadzić konwersacje w postaci czatów i wideokonferencji oraz udostępniać pliki w jednym miejscu. Za pomocą aplikacji MS Teams mogą być prowadzone zajęcia w czasie rzeczywistym, czyli zgodnie z planem zajęć i udostępniane różne materiały do zajęć.

Zalecamy korzystanie z MS Teams w formie aplikacji desktopowej, czyli pobranej i zainstalowanej na komputerze; ewentualnie w formie aplikacji mobilnej na telefonie lub innych urządzeniach mobilnych. Używanie MS Teams za pomocą przeglądarki internetowej nie gwarantuje dostępu do wszystkich niezbędnych funkcji.

Aplikację można pobrać na stronie: www.microsoft.com

Po pobraniu aplikacji pojawi się okno do logowania. Należy podać swój pełny studencki adres e-mail oraz ustawione hasło.