Szanowni Państwo,

w związku z przesłaną wcześniej informacją dotyczącą spotkania organizacyjnego uprzejmie prosimy o potwierdzenie uczestnictwa.

Najważniejsze informacje przed spotkaniem organizacyjnym:

– poniżej znajdą Państwo link do zasad funkcjonowania w budynkach UAM podczas epidemii COVID-19. Prosimy o zapoznanie się z nimi, jak również o pobranie znajdującego się tam oświadczenia:

https://uam-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/ms37872_o365_amu_edu_pl/EgoT4IyqcvRHioyXa3QcM0gBNvKn2Ws6w_PTn4qc43bZyg?e=u52iJ9

– na spotkanie organizacyjne wchodzą Państwo wyłącznie głównym wejściem do budynku Collegium Maius (od ul. Fredry). Po wejściu do budynku zgłaszają się Państwo do punktu informacyjnego w holu. Tam dokonywany jest pomiar temperatury, a wynik zapisywany na oświadczeniu, które – wstępnie wypełnione – przynoszą Państwo na spotkanie,

– z holu są Państwo kierowani do sali, w której odbędzie się spotkanie,

– kurtki i płaszcze mogą Państwo pozostawić w szatni, prosimy natomiast wziąć po uwagę, że torby i plecaki będą Państwo musieli umieścić w otrzymanym na miejscu worku plastikowym,

– prosimy, aby byli Państwo zaopatrzeni w maseczki, rękawiczki i własne długopisy.